10 Probleme des intalnite in folosirea imprimantelor

[blocktext align=”right”]printer[/blocktext]Pentru multi dintre noi, utilizarea echipamentelor de birou este ceva de care ne-am lipsi – fie ca firma noastra foloseste multifunctionale, copiatoare, imprimante simple sau specifice, aceasta aparatura ne poate scoate peri albi. Nu neaparat datorita dificultatii de a ii utiliza programele, de a seta sau a obtine rezultatele dorite, ci din cauza altor…neajunsuri. Despre toate acestea vom vorbi in randurile urmatoare ale acestui material. Foarte multe dintre ele se contureaza in jurul utilizarii de consumabile de imprimanta – gasesti aici cartuse, toner, cerneala si alte produse originale sau compatibile.

Asadar, la birou, ne putem lovi de urmatoarele probleme:

  • nu stim cate cartuse sunt exact date spre folosinta, in toate imprimantele
  • nu suntem siguri de momentul in care ar fi recomandat sa le inlocuim
  • costurile de printare sunt foarte mari sau cresc semnificativ de la luna la luna, chiar daca volumul de lucru pare a fi constant
  • nu putem monitoriza cu exactitate tonerul, incat sa putem imprima fara oprire
  • aparatura noastra este depasita, veche sau mult prea lenta pentru a face fata nevoilor actuale
  • refill-ul cartuselor, reconditionarea acestora si inlocuirea acestora cu alte consumabile noi ne costa foarte mult
  • alegerea furnizorilor de astfel de produse sau servicii este adesea dificila
  • nu putem sa monitorizam costul real per pagina printata
  • aparatura se avariaza frecvent iar durata de timp pentru constatarea exacta a defectiunii si remediere este mare
  • nu avem o persoana dedicata care sa supravegheze acest proces de printare si intretinere

O solutie ar fi gasirea unor …imprimante care sa nu se opreasca vreodata! Insa este acest lucru cu adevarat posibil? Se poate sa tiparim non stop, incadrandu-ne in acelasi timp intr-un buget rezonabil? Daca facem lucrurile de unii singuri, cu siguranta raspunsul este negativ. Cu ajutorul specialistilor de la Mival Group, ce au elaborat campania incredibila Print NON STOP, raspunsul devine insa DA!

Acest proiect ne scapa de grija echipamentului de birou; nu mai trebuie sa trecem prin clasica rutina: achizitie echipament, plata consumabile, reparatii. Prin incheierea unui astfel de contract, primim echipamente gratuite, potrivite nevoilor noastre de tiparire; tonerul e monitorizat constant; intretinerea si service-ul echipamentului este gratuita (incluzand echipamente de schimb).

Ti-a placut? Distribuie-l!
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInShare on Tumblr

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste mai multe:
Obiectul uitat in decorarea unui living – scaunul

[blocktext align="right"][/blocktext]In momentul in care vrei sa iti decorezi living-ul te gandesti la foarte multe obiecte de mobilier, insa sunt

Închide