Numar de telefon fix sau mobil la dispozitia clientilor unei firme?

In mod cert, telefoanele mobile nu mai pot lipsi din dotarea unei firme, fiind absolut necesara comunicarea la diferite niveluri, de la director pana la diverse categorii de angajati, mai ales daca acestia isi desfasoara activitatea in afara spatiului firmei. Insa companiile care au si un telefon fix, al carui numar sa apara pe cartile de vizita si pe diverse materiale informative ori promotionale, inclusiv intr-o carte de telefon (Pagini aurii, de exemplu) sau pe internet sugereaza stabilitate si seriozitate.

Telefoane mobile pentru angajati care tin legatura cu partenerii si clientii firmei

Chiar daca nu au functii de conducere, unii angajati, mai ales care muncesc in afara sediului firmei (soferi, agenti de vanzari etc.) trebuie sa tina legatura cu ceilalti angajati ai firmei sau cu parteneri si clienti, iar investitia in telefoane mobile, chiar si tablete sau laptopuri este absolut necesara pentru a obtine rezultate si eficienta. In unele situatii, angajatii pot primi si telefoane simple, utile doar pentru a initia sau primi apeluri, insa soferilor sau agentilor, de exemplu, le-ar putea fi utile telefoane inteligente, cu care sa poata accesa diferite aplicatii, precum sistem de navigatie sau gestiunea produselor oferite. Telefoanele trebuie oferite insa angajatilor impreuna cu accesorii de protectie – bumperul pentru telefon sau folia pentru ecran fiind un minim necesar pentru a mentine un telefon in stare buna, altfel uzura si crapaturile pot aparea in scurt timp.

Unul dintre avantajele telefonului mobil este ca acesta poate fi folosit si pentru a primi mesaje, inclusiv prin serviciile care functioneaza prin intermediul internetului. Iar clientii sau partenerii au astfel posibilitatea de a lasa mesaje in cazul in care apelul nu este preluat sau pot comunica textual cu angajatii firmei.

Pentru angajatii firmei, marele atuu al telefoanelor mobile inteligente este faptul ca pot face video conferinte cu colegii care sunt in deplasare sau care lucreaza din afara, fiind tot mai frecvente situatiile in care unii angajati au posibilitatea sa-si stabileasca biroul oriunde sau unii profesionisti (freelanceri) aleg sa colaboreze cu firmele alese de ei, preferand un program mai flexibil.

Telefonul fix sugereaza clientilor unei firme stabilitate si incredere

Companiile care au o secretara sau o persoana angajata pe postul de relatii cu publicul pot oferi partenerilor firmei si clientilor un numar de telefon fix, la care acestia sa sune – intr-un intervar orar – pentru a rezolva probleme sau pentru a primi informatii.

Folosirea faxului este destul de frecventa in unele companii in care este necesara primirea sau trimiterea de acte semnate, desi o alternativa la fax mai frecvent folosita este scanarea si trimiterea documentelor prin intermediul internetului.

Majoritatea firmelor mici insa comunica partenerilor si clientilor firmei un numar de telefon mobil pentru contact, ceea ce are avantajul ca poate fi folosit si dupa programul firmei. De obicei, pe cartile de vizita ale persoanelor din firma sau pe materialele de prezentare, virtuale sau tiparite sunt trecute ca informatii de contact si numarul telefonului mobil, si numarul telefonului fix – daca este cazul.

Ti-a placut? Distribuie-l!
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Citeste mai multe:
Cum alegi caruciorul perfect pentru primul copil din viata ta

Momentul mult asteptat a sosit si ati devenit parinti. Viata voastra este perfecta, cele mai mari dorinte s-au implinit si

Close